Saturday 18 November 2017

Afera Forex Fiume Sava


Tutti gli articoli con tag AFERA ​​forex Gradski vijenik Kastva Marin Rani ne krije da je jedan od prevarenih u aferi Forex te pria Kako su njegovi sugraani, Koji su uvueni u prevaru, izgubili SVU svoju uteevinu, Novac od stanova koje su prodali8230U aferi Forex najvie prevarenih ulagaa kao Glavne organizatore prevare proziva Opatijca Damira kundria i njegova prvog. sp 14 settembre 2010 Scroll per più Sport 6 febbraio 2017 Mozaik 6 febbraio 2017 Mozaik 6 febbraio 2017 Vijesti 6 febbraio 2017 Vijesti 12 febbraio 2017 Sport 12 febbraio 2017 Mozaik 11 febbraio 2017I kastavski Gradski vijenik prevaren u forex aferi 14 set 2010 Gradski vijenik Kastva Marin Rani ne krije da je jedan od prevarenih u aferi Forex te pria Kako su njegovi sugraani, Koji su uvueni u prevaru, izgubili SVU svoju uteevinu, Novac od stanova koje su prodali8230U aferi Forex najvie prevarenih ulagaa kao Glavne organizatore prevare proziva Opatijca Damira kundria i njegova prvog suradnika Nikolu Ronevia iz Kastva. No U piramidi se nalaze i Rijeanka Milica T. Vedran P. iz Kastva te Mario Jankek Koji sare u utorak trebao pojaviti na policiji. Jedan od rijetkih prevarenih ulagaa Koji a NE krije scherzo Marin Rani, poznati poduzetnik i nezavisni vijenik Grada Kastva. 8220Prije nekoliko Godina poznanik mi poeo nagovarati da uloim. Konano sam popustio i DAO mu 1000 eura. Moram priznati da Sam redovno dobivao mjeseni iznos navodne dobiti. Nije bilo Puno, ali za godinu-Dvije se nakupilo. Susreo sam poznanika Koji je uloio 10.000 eura kad i ja, i dobivao postotak sukladno glavnici. Tada sam UFFT na nagovor poznanika uloio SVE a Sam dotad dobio. Nisam puno izgubio, Ali sam prevaren8221, ispriao je lista Rani ZA Jutarnji. Rani kae Kako do prevareni i brojni njegovi sugraani, Kojima su TI ljudi uzeli SVU uteevinu. 8220Jedan je Prijatelj prodao stan i ba do ga tada ulovili. Dao im je 40.000 eura. Moete zamisliti Kako je njemu8221 dodao je Rani i napomenuo Kako je prije tono Dvije godine shvatio da od novca vie NEMA nita i da se radi o prevari. Imena navedenih efova prevare poznata su mu, non ne eli ih objaviti te poziva nadlene da sluaj rijee. Fai clic per aggiungere un commento

No comments:

Post a Comment